Zerbitzuetara bideratuta

Novaltian gure farmazien beharrei erantzuten diegu bazkideari baldintza onenak eskainiz prezio eta zerbitzuaren arloetan, katalogo zabal bat barne (30.000 erreferentzia); era berean, 70 banaketa-bide ditugu horretarako, egunean 14.000 km-tik gora egiten dituztenak.
 
Prestakuntza da gure bazkideen eskaera nagusietako bat, eta, beraz, gure jardueraren zutabe bat. 2013. urtean zehar, 50 ekitaldi baino gehiago antolatu genituen: 12 hitzaldi, 26 ikastaro, 7 jardunaldi profesional, 4 tailer eta 2 bidaia, eta 2.300 bazkidek baino gehiagok hartu zuten parte.
 
 
 
Gure zerbitzu gehienak Cruzfarma markaren bitartez bideratzen ditugu, Unnefar enpresatik; banaketa farmazeutikoan aritzen diren 8 kooperatibak dute partaidetza enpresa horretan, eta bere xedea da eskaintzea, kide dituen 3.000 farmazia baino gehiago horiei, erosketa-zentral handi baten abantailak, kudeaketaren arloko punta-puntako tresnak eta zerbitzu profesional eta komertzial onenak.
 
Destaca FarmaPremium, el primer programa de fidelización para farmacias que es ya una plataforma multicanal. Permite a la compañía aportar cifras relevantes para el canal farmacia: 94% de fidelidad del cliente a la farmacia que ha dado la tarjeta, un 15% de incremento del ticket medio en los últimos 6 meses… Con una tarjeta de fidelización gratuita que se solicita en la farmacia, el cliente recibe, de media, un descuento del tres por ciento en puntos de todas las compras que realice en farmacia que no sean medicamentos, ya que no está permitido hacer descuento en medicamentos. Esos puntos se pueden canjear en cualquier farmacia adherida a FarmaPremium, una red que se extiende por toda España.
 
 
Etengabeko hobekuntza bazkidearentzako arretan
 
  • 25.2571 dei erantzun ziren 2013an zehar
  • 24 milioi artikulu baino gehiago joan-etorrian Novaltiako biltegietan
  • Batez beste, 250 artikulu berri hilean kooperatibaren katalogoana
  • 30.000 erreferentzia stock aktiboan
  • 70 bide/egun, 14.000 km egiten dituztenak egun bakoitzeko 81.000 km2-ko banaketa-eremuan.
  • Eskaeren maiztasuna: 2 eta 5 eskaera bitarte/egun bezero bakoitzeko. Batez besteko denbora emateko: 0,5 – 3 ordu.